9 Haziran 2007 Cumartesi

Sihirli Kalem Rüyası

Evdeyim. Dışarısı aydınlık mı aydınlık. Güneş salonun her bir köşesine kadar yayılıp aydınlık ve huzur veriyor insanın içine.
Açık pencerenin önüne bir grup sarışın, hafif kırsal kesimli kadın geliyor ve sesleniyorlar.
“-Geel kız, gel.”
Aman diyorum kendi kendime, nerden çıktı bunlar, bakalım ne yumurtlayacaklar.
Açık penceremin önüne geliyorum, sevgiyle gülümsüyorum.Ellerinde iki tane kurşun kalem var. Biri yarısına kadar kullanılmış, ikisinin de ucu açılmış kalemtraşla.
“- Al, bu senin payın. Allah bunu gökyüzüne senin için asmış, aldık getirdik.” Diyorlar.
Gözümün önüne mavi gök yüzünden aşağı kadar uzanan bir sicimin ucuna bağlanmış 2 tane kalem geliyor. Alüminyum folyo ile sarılmış ve asılı bir şekilde alınmayı bekliyorlar.
İçimden hak veriyorum. Hakikaten gökyüzüne asılmış olabilir.
Zaten ihtiyacım vardı, işyerinde böyle bir kalemim yok. Kurşun kalemle yazmayı seviyorum nasılsa.
Alıyorum.

Uyanıyorum.
--
Anlamı, benim kalemim sihirli. Warner Bros’un “The Never Ending Story”si beni zaten çok etkilemiştir hep.
Kalemimden çıkan her şey gerçekleşiyor.
Ne dilediğime dikkat etmeliyim.

Hiç yorum yok: