12 Haziran 2007 Salı

Hayalet Sürücü [ArşivOxy]

Ghostrider- Hayalet Sürücü Hakkında


Bu devirde, bu kadar imkan ve akıllı adam ortalarda dolaşırken, böylesine kötü bir kurguyla film çekmeyi nasıl başarmışlar, anlayamıyorum. Evet, fragmanını izlerken Spiderman tadında çizgifilmsi ve çocuksu fakat güçlü bir yapımla karşılaşmayı bekliyordum. Oysa marvel bu filmde çok kötü tökezlemiş.


Hayalet Sürücü filmini izlemekle, serviste okula giderken veya otobüste işe giderken kulaklığınızla müzik dinlemek arasında pek fark yok. Tek fark; dinlediğiniz parça için 2 saatlik bir klip çekmişler, ona da süper-ötesi görsellik diyebiliriz (efektleri saçmalamak, efekt manyağı olmak). Bütün konuşmaları unutun, ve tabii boşluklarda gözünüzü kapatın dinlendirin, ya da sevgiliyle öpüşün filan (bkn.sinemaya öpüşmek için gitmek). Hayat akıyor zaman kaybetmeye değer mi? Erkek izleyiciler o sırada silikonları izleyerek vakit geçirebilirler. Çünkü esas oğlanın kız arkadaşı 2 adet silikon. Hepsi bu. Hiç öyle cool durduğuna bakmayın Johnny Blaze'in, sadece poz o. King kong ayarında, izlerken “nasıl yani bu mu?” dedirten bir film. İlk sahnelerde “acaba motosiklet reklamı için mi çekilmiş” demiştim, ama o bile değil.

Çizgifilm delisi biri olarak, the mask filminde aldığım görsel tadı almaya çalıştım. Hatta çabaladım.


Karşısındakinin günahlarından beslenebilecek kadar güçlü bu karaktere yazık etmişler.


YAZIIK!



Çekil kenara ateş kafalı manyak!


Hiç yorum yok: