10 Mart 2010 Çarşamba

Miskince Kitap Tanıtımı



Çok tembel bir insan olduğum için, yalnızca buradaki kitapları okumanızı tavsiye edeceğim.
Bir de benim gibi tozlandırmayın rafları.
Bir de bana ne okuduğunu söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim.







1- Deliliğe Övgü (Erasmus)

2- Okumak,Yazmak ve Yaşamak Üzerine (Schopenhauer)

3- Hayatın Anlamı (Schopenhauer)

4- Bir Bilgi Anarşisti:Feyerabend (Der.Cemal Güzel)

5- Hobbit (Tolkien)

6- Yazın Kuramı (Jonathan Culler)

7- Virginia Woolf’tan Yazarlık Dersleri (Danell Jones)

8- İnsan Zihni Üzerine Bir Araştırma (David Hume )

9- Görsel Düşünme (Rudolf Arnheim)

10- Söylem ve İdeoloji

11- Eleştirel Bakış (Editör Peter Osborne)



Devamını siz okuyun, eğlenceli olsun:)
Sevgiler...

6 yorum:

Atilla Çelik dedi ki...

Odamdaki kütüphaneyi gösterip hepsini okuyun diyesim var;

http://img16.imageshack.us/img16/9897/img0771ab.jpg

Ama görüldüğü üzere Edgar Allen Poe hariç kitaplar bek seçilmiyor. :))

Eh, biz de önerelim o halde.

Marcel Proust - Kayıp Zamanın İzinde
John Milton - Kayıp Cennet
Ursula K. Le Guin - Yerdeniz Serisi
Mario Puzo'nun kitapları
Takashi Matsuoka - Serçe Bulutu
Michelle Paver - Chronicles of Ancient Darkness
Norman Davies - Avrupa Tarihi
David Mitchell - Hayalet Yazılar
Yamamoto Tsunetomo - Hagakure
Sun Tzu - Savaş Sanatı

Knock Knock dedi ki...

Orası öyle Atilla. İnsan istiyor ki, her kitaptan aldığı, her satırın bize kattıklarını diğerleri de bizim gibi alsa..
Gönül istiyor da, miskinlik başka şey.
Paylaşmana sevindim.

aikon dedi ki...

schopenhauer un AŞKIN METAFİZİĞİ Nİ tavsiye ediyorum,ursulanın mülsüzlerini ,ve mümkünse george orwell oku süperrrrrrr

Knock Knock dedi ki...

1984 ve Hayvan Çiftliği, evet beni değiştirdi. Aşkın Metafiziği unuttuğum bir kitap, kesinlikle listeye ekledim, süpersin :)

oyumben dedi ki...

Listedeki beş kitabı ve Schopenhauer'un tüm serisini okumuşum. Sanırım iyi bi şey yaptım. Aniden oldu tam da hatırlamıyorum ehi.

Knock Knock dedi ki...

Harika be, sen bence de osun.