19 Temmuz 2011 Salı

Boktan Şeyler Bunlar




Boktan şeyler bunlar! Aşk, şiir, içli haller... 
Bir an tatmin eder fahişe, 
Tam üstündeyken çeker gider 

Kendi duyarsızlığında boğmak seni... 
Dalgalandırmak umarsızca, ruhunun mahremiyetini... 
Çocuk heyecanları uyandırıp içinde 
Kırıvermek sonra aniden oyuncaklarını 
Mahzun, yaşlı gözlerinin önünde... 
Durmak öylece iki adım uzağında 
Tutmak isterken sen 
Sana doğru gelir gibi uzaklaşmak senden... 
Kalbime giden yolda bile bile kaybedip 
Bir kobay çaresizliği ile kendi zihninde şaşırtmak seni... 
Konuşmak için tutuştuğun 
Gözüne uyku girmediği zamanlarda 
Taş kesilmek, sağır taklidi yapmak 
Çaresizliğine çaresizlik katmak... 
Kendini tanımanın yetersizliğini hissettirerek
 Beni anlama çabalarını sonuçsuz bırakarak 
Ben geldim dediğinde sana 
Zihnimdeki uçurumun kapısını açarak 
Düşmene göz yummak... Sorduğunda niye? diye, 
Geçmeseydin o kapıdan demek... 
Bana olan inancını ve sevgini yitirmeme çabalarını 
Kendi hapishanene dönüştürmek... 
Duvarlar üzerine gelirken 
Kilitlemek seni, kendi zihninde... 
Tüm umudunu yitirene kadar hırpalamak... 
İsyanın yanı başında sinsice güldüğü anda 
Tatlı tatlı tebessüm ederek tutmak ellerini... 
Sonunda demelisin ki; 

Boktan şeyler bunlar 
Aşk, şiir, içli haller 
Bir an tatmin eder fahişe 
Tam üzerindeyken çeker gider. 
Teyfur ERDOĞDU

3 yorum:

oyumben dedi ki...

Zihnimdeki uçurumun kapısından attım kendimi.
Hala düşüyorum...

Oxytocin dedi ki...

Ben betona yapıştım.
Bir şey olmuyor, yaşıyorsun.

oyumben dedi ki...

Bazen yaşamak daha zor oluyor.
Hayat bu kadar zor olmak zorunda mı ki?