7 Haziran 2012 Perşembe

Any Other Name



Dayanamadım ve aradım.
Bir insanı rüyada gördüğüm zaman, hele hele bulanık değil de gerçekten gerçek duran bir rüya ise, uyandığım zaman hala etkilerini yaşamaktan alıkoyamıyorum kendimi. Az önce dokunabildiğim, artık dokunamadığım duruma karşı içimde sahip olamamanın verdiği bir mutsuzluk oluyor ve hüzünleniyorum.
Bugün de öyle oldu.
Dayanamadım ve aradım.
Sesini duyduğumda boğazımda bir şeyler düğümlendi..belli etmedim. Mesafeli konusuyordu. Bir süre aptal aptal havadan sudan bahsettik.  Ne söyleyeceğini o da bilmiyordu, onu böyle uzak bir ses tonuyla duyan ben de ne söyleyeceğimi bilemedim.  Bu konuda her şey yolundaymış numarası yapmayacağım...
..çünkü değil.
Bir daha mevsimlerden bahsedersem beni uyarın. Dün nihayet yaz geldi dedim, bugün dalga geçercesine soğuk. Yine de bugün güzel bir gün olsun, demeyi ihmal etmiyorum.
Günümün  fon müziği:

Hiç yorum yok: