12 Mayıs 2009 Salı

Spirit-Luna Ay Ruhu


Bilgisayar ekranındaki beyaz takım elbiseli donuk bakışlı kadın, hepimize tabletleri yutmamızı söylüyor. Herkes itaat ediyor. Başımda bekleyen üniformalı adama dönüp bakıyorum. Güven verici ifadesiyle onaylıyor. Ağzıma atıyorum. Ekrandan tekrar kadını duyuyoruz.


“-Spirit-Luna tabletleri sisteme girişinizin ilk halkasıydı..”


Ses kulaklarımda gittikçe inceliyor, uzaklaşıyor ve sonunda cızırtı haline geliyor. Uykumun geldiğini, beynimin yavaş yavaş etkinliğini kaybetmeye başladığını hissediyorum. Ekrandaki sesin büyülü bir tınısı var.


Tam o anda kafatasıma elektrik verilmiş gibi hissediyorum. Gözümün önünde yumuşayan renkler keskinleşiyor, birden fark ediyorum: Bize verilen spirit-luna aslında beyin dalgalarımızı alfaya titreşimlerine getirmeyi amaçlayan bir çeşit tabletmiş. Ekrandan verilen ses hipnotik özel bir frekans, bir çeşit zihin kontrol projesiymiş.


Hemen bağırmaya başlıyorum; “-Kimse uyumasın! Herkes betada kalsın! Şarkı söyleyin kahkaha atın, bir şeyler yapın!”

2 yorum:

mamy dedi ki...

ayyyyyy geldi ama ay ruhundan.... Bak bak bak... 12 mayıstan beri tık yok... Halbuki bu süre içinde neler neler oldu di mi kuzusu???
Annadık. Evlendin dünya yakışıklısı bir beyefendi ile... Peki peki annadık... çok mutlusun.. gözü olanın gözü çıksın... Vakit bulamıyorsun çalışmaktan(!)...
İyi de kuzum senin yazılarını okumak istiyorum ben... Yoksa sen, canına mı okumamı istersin???? :)

mamy dedi ki...

uzun zamandır uykuda olan sayfanın artık uyanması gerek diye düşünüyorum... Ne dersin??
İlgini çekeceğinden emin olduğum bir adres:
http://www.mistikhaberler@blogspot.com/
from b.a.d...