21 Mayıs 2008 Çarşamba

Boşa Okumuyorum ;)

"Seni görüyorum. Kendine olan aşkını, bunu ifade etme isteğini, egonu görüyorum. Aynaya bakarken orgazm yaşadığını biliyorum. Kafanda kendini algılayış şeklini kusursuzlaştırarak diğerlerine yansıtma ihtiyacını görüyorum. Kusursuzluğa olan obsesyonunun seni detayları düşünürken dağıttığını biliyorum. Şıpır şıpır terlerken ağzından çıkan kelimelerin mükemmelliğini bozmamaya çalışan sesindeki nano-saniyelik kaygı titreşimlerini algılıyorum. Kusurlarını "cool" hale getirme durumunu, kendinde kusura tahammülsüzlüğünü biliyorum. Herşeye zihninde "cool" yaklaşırken, gerçeğin kaygısal materyalliğinin seni nasıl kusturduğunu biliyorum. Bunu nasıl -yine kusursuzca sakladığını görüyorum. Cümlelerine, ifade ettiğin şekliyle inanmayı tercih ediyor, fakat davranışlarını okumaktan çok keyif alıyorum. İfadeler senin manipule alanında; davranışlardaki satır aralarını okumak benim kabiliyetimin krallığında.
Ben seni "görerek, bilerek, okuyarak"
Tercih, ediyorum.

Ah, tabii ki, seni çok seviyorum :)"

Hiç yorum yok: