5 Şubat 2007 Pazartesi




İlginç rüyalar yeniden baş göstermeye başladı. Sanırım yılın bazı zamanlarında dünyanın manyetik alanında bir takım değişiklikler oluyor ve insanın bulunduğu evrenle ilgili kuantum düzeyinde sapmalara neden oluyor. Bu da zaman zaman bilinç akışımızda farklı düzeylere kapılar açılmasını sağlıyor.

Şehrin içine yapılan genişçe yeşil parklardan birindeyim. Orada Günümüze kadar varlığını sürdüren bir kabile varmış.. Bir ritüelleri varmış, 4 yılda bir yapılan. Herkesi kutsamak gibi. Ama dünyanın insanları hızla kirletmesinden olsa gerek savunma için geçen sene yapmışlar, bu sene de yapıyorlar.

Ben onlardan biri değilim elbet, ama sanki onlarla yaşamışım bir dönem. (belki zaman zaman astral bedenimle gidiyorumdur J) Bu yüzden ben de ayin için orada hazır bulunuyorum.. Küçük çocuklardan birini kucağıma alıyorum. Tanıyormuşum zaten. Kucağımda olduğu için mutlu oluyor. Berikiler paçamda zıplaşıyorlar.
Ayin çoktan başlamış. Bilmediğim bir dilde konuşmalar oluyor. Herkes daire olmuş. Ama kaskatı durulan bir ciddiyetten eser yok. Bütün ayin sırasında insanlar dolaşabiliyor, dairenin çok dışına çıkmadığı sürece, etraf izlenebiliyor. Bu sırada aydınlığı, temiz havayı ve yemyeşil çimenleri izleyebiliyorsunuz. Binlerce yıllık bir gelenek, 2007’de yaşamaya devam ediyor, yaşatanlar arasında. İyi ve kötü ruh da onlar sayesinde yaşıyor, ihtiyacımız olan.

Ayinin sonlarına yaklaşıldığında (biz hafif tepelik bir yerdeymişiz) siyah spiral şeklinde dönerek bana yaklaşan bir hava görüyorum. “Bu ne” demeye kalmadan kıpırdamamam ve korkmadan olacakları beklememi işaret ediyorlar. Sanki o sınayıcı kötü ruhmuş. Ilıkça yüzüme çarpıyor ve gidiyor. Ardından bu defa daha büyük spiral siyah hava tabakası geliyor. Kucağımdan çocuğu indirmek istiyorum , ona zarar gelmesin diye. Ama “bırakma, gerek yok” diyorlar. Ben de daha çok sarılıyorum. Tekrar üzerimizden ılık bir rüzgar esiyor, geçiyor.

Sınavı -ve kutsanmayı- başarıyla geçiyorum. Hafifliyorum, korunuyorum.


Sonra uyanıyorum.
Beyin rüyada gördükleriyle gerçekte yaşadıkları arasındaki farkı anlayamıyor, olay anında ikisi de beyinde aynı etkiyi yaratıyor. Gerçekten dünyanın herhangi bir yerinde böyle bir ayine katıldığım düşüncesiyle mutlu ve mesut, yeni rüyalar görmek üzere gözlerimi kapıyorum.


resim 1 kaynak: http://www.australienshop.at/aboriginal/B_19.jpg
resim 2 kaynak: http://www.ezthemes.com/previews/i/indianfcdt.jpg

Hiç yorum yok: